Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim, słowackim, angielskim, polskim

Kraków, małopolskieUmowa o pracęTa oferta jest aktualna

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • bardzo dobrze znasz języki: czeski, słowacki, angielski, polski
  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży logistycznej)
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną, rzetelną, samodzielną
  • cechują Cię bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • jesteś dyspozycyjny/a do delegacji zagranicznych (2 razy w roku)

Do twoich obowiązków należeć będzie:

  • codzienny kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami na terenie Europy Środkowej i Wschodniej
  • wsparcie klientów w rozwiązywaniu bieżących problemów (m.in. prowadzenie szkoleń online, telefonicznych)
  • wykonywanie tłumaczeń pisemnych
  • aktualizacja bazy przewoźników

Wybranym kandydatom zaoferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wynagrodzenie podstawowe plus szeroki pakiet dodatkowych benefitów
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach m.in. językowych, komputerowych, rozwijających umiejętności miękkie
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Załącz plik
Wróć do listy ofert